2020-04-07
Komunikat o zmianie procesu składania i rozpatrywania reklamacji
Szanowni Państwo,
Z uwagi na trwający stan epidemii, w trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników, Towarzystwo podjęło decyzję o wprowadzeniu tymczasowych zmian w procesie składania i rozpatrywania reklamacji.
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o przesyłanie ich za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@tfi.bnpparibas.pl.
Zachęcamy do skorzystania z dostępnego na stronie Towarzystwa formularza reklamacji, który ułatwi przekazanie wszelkich niezbędnych danych jakie są potrzebne do sprawnego rozpatrzenia Państwa sprawy.
Informujemy również, że odpowiedzi na reklamacje udzielane są elektronicznie w sposób umożliwiający utrwalenie na trwałym nośniku, na wskazany adres email. Z tego powodu podanie w reklamacji Państwa adresu email jest obowiązkowe.
W przypadku chęci otrzymania odpowiedzi pisemnie w pierwszej kolejności zostanie udzielona odpowiedź w wyżej wskazanej formie elektronicznej a odpowiedź pisemna będzie mogła zostać do Państwa wysłana dopiero po ustaniu stanu epidemii.