Strona główna

2020-04-07

Komunikat o zmianie procesu składania i rozpatrywania reklamacji

Szanowni Państwo,

Z uwagi na trwający stan epidemii, w trosce o komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników, Towarzystwo podjęło decyzję o wprowadzeniu tymczasowych zmian w procesie składania i rozpatrywania reklamacji.

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o przesyłanie ich za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres reklamacje@tfi.bnpparibas.pl.

Zachęcamy do skorzystania z dostępnego na stronie Towarzystwa formularza reklamacji, który ułatwi przekazanie wszelkich niezbędnych danych jakie są potrzebne do sprawnego rozpatrzenia Państwa sprawy.

Informujemy również, że odpowiedzi na reklamacje udzielane są elektronicznie w sposób umożliwiający utrwalenie na trwałym nośniku, na wskazany adres email.  Z tego powodu podanie w reklamacji Państwa adresu email jest obowiązkowe.

W przypadku chęci otrzymania odpowiedzi pisemnie w pierwszej kolejności zostanie udzielona odpowiedź w wyżej wskazanej formie elektronicznej a odpowiedź pisemna będzie mogła zostać do Państwa wysłana dopiero po ustaniu stanu epidemii.

 
 
 
powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij